Masz pytania? Zadzwoń. Chętnie pomożemy 608 068 272
Wsparcie aptek

Techniczne wsparcie aptek

Dolnośląskie Konsorcjum Obsługi Aptek

Nowa jakość obsługi informatycznej

Propozycja wsparcia technicznego w obsłudze aptek.

I  Audyt techniczny apteki

  1. Za Państwa zgodą przeprowadzamy w aptece bezpłatny audyt. Ma on charakter rozpoznawczy, a jego celem jest ocena stanu technicznego sprzętu, infrastruktury sieciowej oraz wersji zainstalowanego oprogramowania.
  2. Po wykonaniu audytu przekazujemy raport w dwóch wersjach: papierowej oraz elektronicznej. Dokumenty zawierają uwagi oraz wskazówki dotyczące słabych punktów systemu, które mogą być przyczyną niezadowolenia i późniejszych awarii.
  3. Informujemy o stanie zabezpieczeń oraz zapór antywirusowych, zwracając szczególną uwagę na wymogi RODO (Regulacje o Ochronie Danych Osobowych).
  4. Na podstawie dokumentacji omawiamy wspólnie z Państwem wynik audytu, wskazując optymalne rozwiązania problemowych kwestii.

 

Wszystkie te czynności są wykonywane przez naszych specjalistów bezpłatnie w czasie

dogodnym dla obu stron po wcześniejszym umówieniu.

 

II  Propozycja współpracy

  1. Po analizie Państwa zasobów technicznych przedstawiamy indywidualne warunki współpracy.
  2. W ramach wsparcia mają Państwo do wyboru jedną z trzech opcji współpracy serwisowej:
  • model standard sprowadzający się tylko do obsługi zdalnej z opcją dojazdu serwisu technicznego;
  • model komfort wraz z obsługą zdalną oraz dojazdem serwisu i konserwacją sprzętu;
  • model indywidualny zaproponowany przez aptekę, spełniający wyjątkowe wymagania Klienta, przy którym gwarantujemy pełną elastyczność z naszej strony.
  1. Podpisujemy umowę serwisową zgodnie z Państwa oczekiwaniami co do opcji wsparcia.
  2. Wypłata wynagrodzenia za współpracę następuje co miesiąc, a jego kwota jest zależna od wybranego modelu (standard, komfort, indywidualny).

 

Nasz zespół gwarantuje wsparcie zdalne oprogramowania, opiekę licencyjną oraz techniczną

pomoc, a w przypadku awarii sprzętowych zapewniamy serwis bezpośrednio w aptece

na terenie Dolnego Śląska

 

III  Zakończenie procesu zmian

  1. Porządkujemy infrastrukturę sieciową, przeprowadzamy wymianę oraz uzupełniamy niezbędne elementy komputerowe i oprogramowania przez ich ewentualny zakup na podstawie przygotowanej oferty.
  2. Po zakończonych pracach i potencjalnych modernizacjach systemu, bezpłatnie przekazujemy Państwu pełną dokumentację techniczną apteki w formie papierowej. Zawiera ona aktualne informacje na temat posiadanej bazy informatycznej oraz infrastruktury sieciowej wraz z oprogramowaniem i sprzętem.
  3. Bezpłatnie przekazujemy również książkę serwisową, w której odnotowane będą w przyszłości wszystkie zmiany, modernizacje oraz awarie sprzętowe wraz z opisem wykonanych czynności na miejscu w aptece.

 

                  Zamów bezpłatny audyt swojej apteki

dkoa@ddserwis.pl

Wyślij maila w temacie:  Proszę o kontakt w sprawie audytu mojej apteki.

                                         

Wszelkie pytania prosimy kierować

Grzegorz 608-068-272        Dawid 507-140-937

Etapy i koszty związane z dostosowaniem oraz wdrożeniem

raportowania do ZSMOPL dla aptek

Uwaga:

certyfikat niekwalifikowany CenCert (krok1) jest niezbędny i nie może być on zastąpiony żadnym innym rozwiązaniem.

CAŁA PROCEDURA SKŁADA SIĘ Z PIĘCIU KROKÓW,
KTÓRE ZOSTAŁY PODZIELONE NA DWA ETAPY

Proces wdrażania wszystkich etapów będzie realizowany przy pełnym wsparciu oraz pomocy naszych inspektorów.

 

Etap I

Krok 1.

Wyrobienie certyfikatu niekwalifikowanego

Dotyczy każdej placówki aptecznej oddziału np.: 3 apteki to 3 certyfikaty niekwalifikowane.

Cena certyfikatu :

  • 49 zł na rok,
  • 89 zł na 2 lata,
  • 119 zł na 3 lata.

Zamówienia na certyfikat prosimy kierować na adres mailowy zamowienia@ddserwis.pl

W temacie prosimy wpisać: Prośba o przesłanie druku certyfikatu wraz z cenami.

Certyfikat jest wyrabiany w ciągu 48 godzin, jednak w przypadku spiętrzenia liczby zamówień czas realizacji może się znacznie wydłużyć. Realizacja zleceń odbywa się na podstawie kolejności zgłoszeń.

Co Państwo otrzymują?

Certyfikat wysłany na adres mailowy w formie pliku oraz hasło SMS na telefon.

Krok 2.

Wyrobienie  Profilu Zaufanego ePUAP  niezbędnego do podpisania wniosku o założenie profilu ZSMOPL. Podpis ePUAP  jest bezpłatny i można go wygenerować samodzielnie przez Internet lub skorzystać z pomocy naszego Inspektora CenCert.

Co Państwo otrzymują?

Profil Zaufany ePUAP może być zastąpiony przez  certyfikat kwalifikowany.

Dotyczy personalnie właściciela apteki lub osoby upoważnionej przez niego.

Certyfikat ten jest bardziej funkcjonalny ponieważ będzie mógł być również  wykorzystywany do podpisu elektronicznego w innych instytucjach państwowych, jednak jest on płatny.

Ceny certyfikatu:

  • 192 zł – na 1 rok (cena po uwzględnieniu 20% rabatu tylko dla aptek),
  • 228 zł – na 2 lata (cena po uwzględnieniu 20% rabatu tylko dla aptek).

Koszt pomocy Inspektora CenCert w realizacji kroków 1-2 to 60 zł + koszt dojazdu.

Co Państwo otrzymują?

W przypadku ePUAP  login oraz hasło.

Certyfikat na tokenie (w formie pendrive’a).

Krok 3.

Założenie i konfiguracja konta ZSMOPL.

Koszt pomocy Inspektora CenCert w realizacji kroku 3 wynosi 90 zł + koszt dojazdu.

Całkowity koszt pomocy Inspektora CenCert w ETAPIE I wynosi 150 zł + koszt dojazdu 

 

Etap II

Krok 4.

Konfiguracja środowiska  w profilu użytkownika ZSMOPL.

Krok 5.

Konfiguracja oprogramowania aptecznego do współpracy z ZSMOPL.

Całkowity koszt pomocy Inspektora CenCert w Etapie II wynosi 150 zł + koszt dojazdu.

Sumaryczne koszty pomocy Inspektora CenCert w ETAPIE I i ETAPIE II wynoszą 300 zł.

Przykłady:

  • Koszty związane z realizacją etapów I i II przy pełnym wsparciu inspektora CenCert wynoszą  300 zł (w tym pomoc w wyrobieniu certyfikatów)  + ewentualny dojazd + niezbędne certyfikaty wg zamieszczonych cen.
  • Minimalne koszty – 49 zł (podpis niekwalifikowany na 1 rok) pod warunkiem realizacji pozostałych punktów we własnym zakresie.

Wszelkie pytania prosimy kierować do naszych inspektorów, pod następującymi telefonami:

507 140 937 Dawid     608 068 272 Grzegorz

606 109 128 Grzegorz     602 283 883 Krzysztof

 

  • Wszystkie ceny są cenami netto, należy do nich doliczyć podatek VAT 23%.
  • Koszt dojazdu 0,86 zł za 1 km, przy czym minimalna stawka wynosi 20 zł.
  • Ceny certyfikatów oraz usług mogą ulec zmianie.